?

Log in

No account? Create an account

Back you go | Go forward, move ahead

Up early game 7 outside voting...

Instead of doing dishes last night I finally filled in my absentee ballot. I just have to go drop it off at the BOE, as I don't want to spend 68 cents in postage, plus I want to ensure it arrives in a timely manner. I took a photo of who I voted for for president. Anyone who knows me at all, knows I did not fill the circle next to $hillary. I had actually considered doing that; but then I got to reading those emails. I know the government is crooked, but FUCK!!! Nope, not posting the photo. I very well could have wrote in Beavis and Butthead--seriously, better options than what we've been presented with. Heh heh, I said "butt". And for those that claim if you don't vote for $hillary you're throwing your vote away, I say to that POPPYCOCK!!! Vote your conscience ALWAYS. You're not throwing your vote away when you vote for whom you feel is the best candidate and who doesn't bother your conscience.

I had to end my moving clocks back early thing as it was fucking with texting. It kept putting my texts way above the other person's and it became very confusing. Yes, I hate texting, but I was texting on the PC. Full sized keyboard, so that's just fine and doesn't seem like texting at all.

Could NOT go back to sleep this morning once I woke up a little after 4am. Kept thinking, 'fuck it's technically 3am when the clocks go back'. Then realized kenalog fuckers with my sleep. Small price to pay for something that makes a huge difference in my allergies. Dents in my arm are also a small price to pay too for kenalog. They eventually go away. Think the big divot in my right arm is getting better.

So I'll be tired today. Will try my best to work through it and get as much done outside as possible. Stupidly forgot a box of cereal in my stops yesterday so I'll run up to Giant Eagle and grab one. I didn't want to run errands today, lest Cleveland won last night, as I don't wanna deal with that shit again. Fortunately there's going to be a game 7 tonight, so it's safe to go to a store and not have to deal with people assuming you're automatically a Cleveland fan and OMG!!! hasn't this totally transformed your life?! I hope the Cubs didn't totally blow their wad last night. I'll only log on to watch it live if it looks like they're going to win in the bottom of the 8th/top of the 9nth. I'm prepared to yell out the window "FUCK CLEVELAND" or "CUBS WIN".

Edward is going to be unemployed in just a few weeks. Right before Thanksgiving. Unless they give him another extension. PLEASE???? I was telling Wendy his unemployment probably won't hit me until January, as the plant usually closed a week at Thanksgiving, then they would shut down 2 weeks in December through New Year's.

Have 6 more metro park hikes to complete before the end of the month. Think I'll be able to do 2 or 3 within the next week. Hopefully.

Best go start my day...

Comments

( 2 Peaces spoken — Speak your peace )
franklanguage
Nov. 2nd, 2016 01:21 pm (UTC)
Fuck, yeah…
I won't say a word to anyone who says they're voting for Hillary, but there's too much going on with her to make me put my trust in her.

Even if half the things I'm hearing about her—she has Parkinson's? We've had disabled presidents before—are untrue, she's a hot mess.

Edited at 2016-11-02 01:22 pm (UTC)
misstia
Nov. 7th, 2016 12:17 pm (UTC)
Re: Fuck, yeah…
I've NEVER liked her!! She is indeed a hot mess! And people claim she "deserves" the presidency?! Uh, why?? Cuz she lies, cheats, steals? She can't handle state secrets? She has questionable relations with foreign countries for their contributions to the Clinton Foundation?

Tomorrow is truly gonna be 'nightmare' day.
( 2 Peaces spoken — Speak your peace )

WARNING!

This blog shouldn't be read by anyone! Don't say I didn't warn you!

Spare some change?

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner